Tuesday, May 3, 2011

uSaNg SudaH




haaa..
dah lama sungguh tak updated blog nie..
seyes...
sebenarnye byk yg nak citer..
tp mls nak menaip...
tersentap jugak bila sepupu2 aku baca blog aku yang hampeh nie..
ada jugak follower...
alhamdullilahhhh..
nak citer yg mana dulu erk..
okey..
mak aku takde buat masa niie...
dia g umrah ngan maklong+paklong+mak uda+pak uda+abg faiz...
mesti dia seronok kann...
aku ngan adik2 aku dok la umah....
owhh..
sangat terharu nie sbb aku kene wat keje rumah..
tp takpelah kot..
aku leh praktis kan..
gedik sangat kann??
wokey..
sepanjang ketiadaan mak nie..
aku amek la cuti...
almost seminggu jugak termasuk cuti hr pekerja..
cuti yg panjang aku gunakan la sebaek2 nyer kan..
dh tertuliskan jangan abiskan masa dengan begitu saja..
so start je weekend aku berjimba la bersama sepupu2 kesayanganku..
mereka sangat awesome okeyyy!!
saturday we going out for karaoke...
battle karok laaa dengan aku..
hahha
pas karok kami jenjalan ke KSL..
pastu kami melayan tekak naga kami kat D'Terrace..
mkn stimbot laa..
sedappp!!!
terima kasih along sbb belanje kami...
hahha..
hari ahad plak takpe diduga...
sebenarnye dh plan hr sabtu tu..
kami bergerak ke wonderland melaka...
ape lagi...
berseronok laa kami...
dh penat bermandi-mandian..
kami menuju utk berjimba ketempat laen..
otw nak ke tempat itu...
secara tiba2..
kereta kami rosak...
warrghhh..
sangat hot masa itu..
ape lagi semua menelefon bantuan yg boleh kami dptkan dengan segera..
siap ada yg nak baling blackberry sbb tak dpt bantuan dr insan tersayang...
hahaha..
finally..
aku telefon la si anuar tu..
kot2 ada laa contact2 dimelaka..
mmg nak dptkan bantuan kot..
mmg nuar laa yg dpt menolong aku..
akhirnyaa penyelamat itu dtg..
dtg dengan bergaya..
hahaha...
akhirnya penyelamat itu dpt menyiapkan kereta kami..
dan kami dpt berjimba semula..
utk mengembalikan mood utk berjimba..
kami melayan tekak naga kami di Mahkota Parade..
alhamdulillahh..
semuanya selamat sampai..
aku n ain tido santak ke kul 11 pagi keesokan harinya!

No comments:

Post a Comment