Saturday, May 14, 2011

EnTri YaNg LaPuK

aku memng sangat mls nak menaip...
kan senang citer jerk..
buat video blog mesti besh kan..
sbb aku sgt suka berckp..
hihihi...
ok...
dh 2 minggu mak balek dr umrah...
mak masih mcm tak sehat lagi...
wisau la jugak kan..
sbb mak memg jarang sangat sakit...
kali nie worst kot sakit mak..
siap aku antar dia g berurut lagi...
harap2 mak cepat laa baek yerr!!
nak citer pasal celebration welcoming home+birthday+mother's day...
sambutan tu sumer buat kat umh aku laa...
aku ngan ain plan utk bg mother's day card pd sumer mama2 yg ada...
yelah...
kebetulan hr ibu kan..
bila sumer dh sign...
acara potong cake bermula laa...
actually tak sangka laa acara tu jd acara yg sanggat2 tersentuh..
sbb sumer anak2 wish mother's day in diff way...
sangat2 sweett..
sebab anak2 bg card pada mama2 diaorg....
along syamil siap nyanyi lagu utk mak ndak..
spontan beb!!
part yg paleng touching when my maklong...
say her words and perkara itu sungguh touching...
confirm laaa airmata sumer bergugurann...
owwhhh tidaaakkk!!!
kami sumer pelakon airmata okeyy...
but anyway..
we're are happy family...
u are awesome okeyyyy!!!

No comments:

Post a Comment